Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
30. maj 2012 - 12:23 Der er 9 kommentarer

Søger job ved bar ikke hvad der rigtig ligger rund omkring

Hejsa alle sammen

jeg heder Michael Larsen og søger et stude job som webintekrator er igang med uddannelsen og har kenskab til
html
css
php
mysql
lidt jQuery
og lidt flash

Nogle der kender et godt sted man kunne prøve at skive til
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
30. maj 2012 - 12:25 #1
Det er måske en ide at skrive hvor i landet  :)
Avatar billede The_Buzz Novice
30. maj 2012 - 13:15 #2
Second that :)
30. maj 2012 - 14:44 #3
Hej,

Jeg har fra min gode ven  at Kautokeino Kommune mangler en sommervikar.

Interesseret ?
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
30. maj 2012 - 18:24 #4
Hej

snestrup2000 hvor ligger det hende af

jeg har mulighed for at bevæge mig rund på en stor del af Sjælland da jeg bor nogle lånde i mitten
30. maj 2012 - 19:01 #5
Tak for det, men jeg tror ikke det er så interessant alligevel for dig ...

Kautokeino ligger i Finnmark, som er Norges største Fylke (Amt). det ligger ca. 1500 Km. fra Oslo NORDPÅ (CA. 1000 km fra Nordpolen) Der er hundkoldt om vinteren (gennemsnitstemp: -10  -->  -20 grader ... ) og der er allerhelv(*censur*) langt til alting.

Du må selv skaffe overnatning, kost logi osv og transport (til og fra)...

Er du stadig interesseret ?

KR
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
30. maj 2012 - 23:49 #6
Nejjj det er nok lige langt nok men lyd ellers spennede
31. maj 2012 - 00:12 #7
Lige en ting til orientering:

Da jeg skrev det indlæg tidligere vidste jeg heller ikke ret meget om det her. Min ven er lidt af en spøgefugl - og jeg beklager meget hvis hans praktical joke gik ud over dig (for det er det jeg betragter hans "indlæg" som).

Jeg har givet ham en (*censur*)-balle og han lovede højt og helligt at det ville han ikke gøre mere. Nu ville han sige alle tingene ret ud - lovede han.
Avatar billede The_Buzz Novice
31. maj 2012 - 07:17 #8
DiscSunshine > Hvor i DK er du fra?`
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
02. juni 2012 - 19:49 #9
snestrup2000 det er bar helt iorden

jeg kommer fra sjæland nærmer køge men kan godt tage rund i hele Storkøbenhavns om råde