Avatar billede kongand Nybegynder
29. maj 2012 - 12:24 Der er 2 kommentarer

Printerproblemer: HP deskjet D5560

Hej Eksperten.dk

Jeg har en HP deskjet D5560 og har store problemer med den. Selve knappen, som angiver at der ikke er mere papir i, bliver ved med at blinke. Og det på trods af, at der ligger papir i. Jeg har prøvet at tænde og slukke for printeren, jeg har prøvet at skifte papir uendeligt mange gange, og jeg har tjekket for papirstop, men intet hjælper :'(

Er der nogen, der har haft de samme problemer eller ved hvordan, man kan løse det?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 16:52 #1
Hmm sidder der en kontakt som papiret dumper ned på?
Kan du se det?
Måske en føler der er beskidt, som skal pustes ren for støv?
Avatar billede niels2820 Nybegynder
24. august 2012 - 14:59 #2
Jeg har en HP printer, officejet pro 8500a, der kommer et uendeligt antal bemærkninger om for lidt blæk. Hvordan fjerner jeg dem. Alt er afinstalleret?