Avatar billede sympotonic Nybegynder
29. maj 2012 - 09:30 Der er 1 løsning

Tvinge skærmoutput på HD 7900 GFXkort?

Hej Eksperter,

Jeg døjer idag med et setup på mit kontor, hvor jeg har opsat en maskine med et af de største HD 7900-Series GFX kort med 4 output på. Jeg har tilsluttet 3 skærme, som køre 3 forskellige billeder.

De 3 TV LED skærme er 47" full HD, via HDMI kabler.

Mit problem bliver således, at når jeg går hjem om aftenen, slukker jeg for alle mine skærme på kontoret. Den efterfølgende morgen, tænder jer skærmene igen, men så kan den ene skærm ikke finde signal, og de 2 andre skærme viser helt forkerte billeder, da windows ikke har kunne registrere skærmene korrekt ved opstart? (Computeren står tændt i server rummet 24/7)

Derfor er mit spørgsmål.. Kan man tvinge skærm outputtet til altid at visse det billede/program pr skærm, selvom skærmen er slukket og den ikke kan registrere skærmene? Jeg har været inde Windows skærmindstillinger, samt Autocatalyst controlcenter som er medfølgende software til graffikkortet, uden held.

Jeg håber i kan hjælpe, og at der findes en simpel løsning, for jeg er ved at rive håret ud af min hovedebund af frustration.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. august 2014 - 10:41 #1
Ingen svar efter 2 år, derfor dette indlæg