Avatar billede nadelca Nybegynder
28. maj 2012 - 16:39 Der er 1 kommentar

Router fra Waaoo - Icotera IGW 2000 rækkevidde for kort.

Vi har 30/30 fiberforbindelse fra Waoo.

Vi har forsøgt at koble vores 55LM860V TV på idag - og det lykkedes også at køre trådløst, når det står op til 10 m. fra routeren.
Da vi så efterfølgende har flyttet TV'et til dets faste plads ca. 20 meter fra routeren - så kan TV'et ikke finde netværket.

Support hos Waoo har nu øget rækkevidde på netværket til 40 hz og til kanal 11, men det hjælper os umuddelbart heller ikke.

Er der nogle der kan komme med de gyldne ord om en evt. løsning på vores problem?

På forhånd tak.

Nadelca
Avatar billede Subsonic87 Nybegynder
28. maj 2012 - 22:19 #1
Wifi i tv er ikke de stærkeste til at fange signal. Især ikke hvis der er beton/murstensvægge imellem tv'et og routeren.

En løsning ville derfor være enten at investerer i en router mellem tv'et og waoo routeren.
Eller at få et netkable fra routeren i tv'et.

Har selv et Sony tv med wifi dongle. Min waoo router er ca. 15 meter væk med 2 beton murer mellem, så jeg har investeret i en ny router som jeg bruger til at det trådløse.