Avatar billede dkskynet Nybegynder
27. maj 2012 - 15:51 Der er 1 kommentar

Kan ikke skrive snabela

hej jeg kan ikke skrive snabelA længere? Jeg kan god skrive £${[]} som også kræver 'Alt Gr' i bund - bare ikke snabelA.

Når jeg går ind i Kontrolpanelet og vælger Tastatur har jeg ikke så mange muligheder. Kun hastighed på curser og hardware - ikke noget med engelsk og dansk tastetur

Er der nogen der har oplevet det eller har en ide til en løsning?

jeg har gjort dette

1) Åbn Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
2) Klik på Detaljer under Sprogtjenester og sprog under fanen Sprog.
3) Klik på Værktøjslinjen Sprog under Indstillinger.
4) Marker afkrydsningsfeltet Vis yderligere ikoner for værktøjslinjen Sprog på proceslinjen i dialogboksen Indstillinger for værktøjslinjen Sprog.
5) Klik på OK tre gange.
6) Klik på sprogikonet eller tastaturikonet på proceslinjen for at få vist en menu.
7) Klik på et sprog eller tastatur.

så fandt jeg det her

1: Højreklik på Skrivebordet og vælg "Egenskaber"
2: Vælg Indstillinger -> Avanceret -> Fanebladet "Geforce xxx"
3: I side-menuen trykker du på "Desktop Management" -> Dobbeltklik for at udvide -> Vælg nu "Hot Keys" i listen
4: Find området med "Active Hot Keys". Marker og fjern dem alle.

men kan bare ikke finde det på mit grafikkort har et 580 GTX og har windows 7 64 bit
er der en som kan hjælpe mig ?
Avatar billede Juan08 Nybegynder
27. maj 2012 - 16:38 #1
Hej
Til nød kan du bruge ASCll tegntabel.

@ skrives ved at holde ALT tasten nede og skriv 64 og vupi fremkommer @
Ved bærbar skal Fn knappen bruges sammen med ALT tasten og så 64= @

Ellers virker tasten 2/@ det kunne jo være noget mekanisk med den tast.

MVH JAN