Avatar billede garfieldzx Nybegynder
25. maj 2012 - 18:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

starforce protection windows 7 32 bit

Hej.

Jeg har forsøgt at finde en driver der virker, har prøvet at fjerne den tidligere og så får jeg sort skærm... det virker meget forvirrende at finde noget der rent faktisk virker, og har indtryk af at der er sider der indeholder "snavs" så det er ikke alt jeg tør prøve... nogle der kan hjælpe mig med at få det installeret korrekt ?

På forhånd tak.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
25. maj 2012 - 18:41 #1
nu lykkedes det at få lortet VÆK, og så har jeg prøvet det update noget, men det kan den jo ikke når den er fjernet... fatter seriøst ikke hvad jeg skal gøre... skal man virkelig til at køre XP igen ? :(
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2012 - 19:12 #2
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=418044&fid=21

der står det her i denbl.a

Du har installeret et eller flere spil, som bruger Starforce som kopibeskyttelse.
Afinstallér dem, så forsvinder problemet.

m.v.h
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
25. maj 2012 - 19:16 #3
problemet er at jeg gerne vil spille...
og gennem dit link finder jeg kun en forældet version...
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
24. juni 2012 - 10:02 #4
Eksperten sendte mig en remindre om denne tråd...

Er der ikke nogen der kan hjælpe, VIL GERNE ha installeret starforce protection på en windows 7 32 bit maskine.!
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2012 - 07:48 #5
se under #22

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=418044&fid=21

fik du prøvet denne her

http://www.star-force.com/support/drivers/

den står helt nede i bunden

Download the zip-archive of the SFREMOVE utility

m.v.h
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
08. september 2012 - 06:01 #6
Det skulle virke nu har jeg fået af vide.
treatmenicem skriver du et svar så du kan få point.
Der takkes mange gange for hjælpen, siger min ven som skulle bruge det :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2012 - 07:22 #7
ok