Avatar billede mastermusic Nybegynder
24. maj 2012 - 14:22 Der er 7 kommentarer

Er der ekstra betaling ved køb af pc fra USA?

Hey næste år vil jeg gerne købe mig in Genesis fra www.originpc.com
som koster omkring de 25.000 og ville godt lige høre om det koster ekstra moms eller ligende  og vis ja skal jeg også det når jeg er under 16?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. maj 2012 - 14:26 #1
Told + Moms + importgebyr
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. maj 2012 - 14:27 #2
Avatar billede Broxigar Praktikant
24. maj 2012 - 16:12 #3
Du er under 16 og vil købe en bærbar til over 25.000 ?...

Du kan sagtens få en bærbar i Danmark til 12.000 som kan trække alle spil der er på markedet. Bare kig på Dell's Alienware serie.
Avatar billede pstidsen Novice
24. maj 2012 - 16:16 #4
#3: Ikke BF3. For at køre BF3 i fuld grafik er prisen 15k+
Avatar billede Broxigar Praktikant
24. maj 2012 - 16:33 #5
#4 Prøv evt. at se denne: http://www.dell.com/dk/p/alienware-m17x-r4/fs  Hvis den ikke kan køre BF3 i fuld grafik, så er har man noget lort kørende i baggrunden som ikke skal køre.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. maj 2012 - 16:54 #6
Min erfaring er at man ikke bare skal kigge på prestanda. Jeg spiller ikke selv, men har 2 unger der gør, hvoraf den ene har en aldeles udmærket maskine. MEN den bliver aller helvedes varm og slukker selvfølge pga af det. Den er renset op til flere gange (inkl. ny kølepasta), men blæseren er underdimensioneret til grafik og processor.
Avatar billede pstidsen Novice
24. maj 2012 - 17:32 #7
#5: Så skal du opgradere den til 7970M men så er den jo også oppe i knap 15k. Derudover ville jeg nu også smide 8 GB RAM i når vi var igang ;-)