Avatar billede allanjonas Nybegynder
24. maj 2012 - 08:52 Der er 1 løsning

Problem med Thunderbird

Hej,

Jeg har gang i at sætte en IMAP konto op med Thunderbird 12.0.1
Drag'n dropper en masse mapper fra min gamle POP3 konto til den nye IMAP konto.
Jeg har haft nogle mapper med "ulovlige" navne, hvor der indgår / eller punktum, f.eks.: Ansættelse/kurser
Disse mapper har jeg ikke kunnet drag'n droppe og de er endt i skraldespanden.

Nu er jeg færdig med at flytte og omdøbe mapper, men jeg kan ikke slette de mapper der ligger i skraldespanden.
Tømmer jeg skraldespanden får jeg denne besked:

Handlingen for mappen 'Ansættelse/kurser' mislykkedes. Mailserveren svarede: Mailbox does not exist, or must be subscribed to.

Jeg har kontaktet min udbyder, og de kan se at der ikke er nogen filer i min "trash bin" på serveren.

Så hvordan få jeg tømt min skraldespand?
Og hvorfor synkroniserer min skraldespand ikke med "trash bin" på serveren?

Hilsen
Allan
Avatar billede daquar Nybegynder
29. maj 2012 - 12:48 #1
Thunderbird kan sættes op til at opføre sig på forskellige måder når det kommer til sletning på imap.

Du kan f.eks. prøve at sætte den til at slætte øjeblikkeligt istedet for at bruge trash?