Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
23. maj 2012 - 18:42 Der er 5 kommentarer

Strømforsyning

Hejsa.

Jeg har en Asus Notebook Eee PC, hvor der lige er blevet installeret det nyeste Windows 7. Den fungerer fint, dog med et mindre problem, hver gang jeg tager strømstikket ud, så falder belysningen på skærmen meget og kan stort ikke se noget på den.
Det var ikke et problem før der blev installerede det nye windows 7.

Nogle der ved, om jeg kan ændre noget i skærmopsætningen eller andet sted som kan hjælpe på dette ?

Med venlig hilsen

Morten
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. maj 2012 - 19:46 #2
et sted i strømstyringen er mulighed for at ændre dette, hvordan du finder den kan jeg ikke huske
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2012 - 20:52 #3
#2 Ja det blev der vist skrevet i #1 ... ;)
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
25. maj 2012 - 11:10 #4
hvor præcis?
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
25. maj 2012 - 11:14 #5
problemet løst