Avatar billede tralala Nybegynder
23. maj 2012 - 08:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg lave dette App?

Jeg har nada erfaring med app-udvikling, men jeg overvejer at lave et simpelt indkøbsprogram til vores kunder. Det skal både være til iOS og til Android, så jeg antager man skal lave 2 forskellige programmer og benytte 2 forskellige programmeringssprog...?

Programmet skal være meget simpelt:

- oprette profil med fakturerings -/leveringsadresse.

- profilen bliver automatisk gemt på brugerens telefon, men kan naturligvis rettes og slettes.

- grupper af varer med undergrupper og med valg af størrelser og antal. Logiske, visuelle felter med simpelt point-and-click. Det bliver langt fra hele vores kartotek, men nok alligevel 100 varenumre.

- mulighed for kunden at genbestille en tidligere ordre.

- checkout og ordren sendes som email (dvs. der er ikke noget med betaling - det bliver via faktura og 14 dages kredit).

Mit spørgsmål er så, om dette er svært at lave? Jeg kunne f.eks. sagtens lave et sådant program i Delphi til en alm. computer, men jeg har som sagt ingen erfaring med programmering til smartphones.
Avatar billede tralala Nybegynder
23. maj 2012 - 10:43 #2
Takker, men det var mere et generelt spørgsmål om hvor vidt det kan lade sig gøre, og hvor svært et sådant projekt er?

Men jeg kan se, at Xcode ikke fungere på windows, så med mindre der er en anden metode, så er iOS ikke interessant.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2012 - 11:10 #3
man kan komme langt med java (nu ios er droppet) - og der må kunne findes applets med kode til det meste. Så det er nok et spørgsmål om at stykke nogle kodestumper sammen.
Avatar billede tralala Nybegynder
25. juni 2012 - 13:16 #4
Smid et svar :)
Avatar billede tralala Nybegynder
02. juni 2013 - 14:34 #5
luk