Avatar billede Mikkel101010 Nybegynder
22. maj 2012 - 15:07 Der er 2 kommentarer

Hjælp til filmredigering

Hej Eksperten.

Jeg har et problem, jeg står og skal lave en kortfilm om miljø, hvor jeg skal skabe mange effekter, bla at kunne zoome ind på jorden ude fra universet. Men hvilket program kan jeg bruge til det? Og har du et program hvor man også kan lave illustrationer, fx af et mord?

Tak på forhånd.
22. maj 2012 - 15:33 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Mikkel101010 Nybegynder
22. maj 2012 - 15:58 #2
MAC! Filmen skal indeholde følgende:

Zoomer ind på jorden fra universet, hvopå man Zoomer ind på en by på fyn som hedder Ullerslev, og der skal holde mange biler på vejene hvor der sidder døde mennesker i nogle virkelige dyre biler, og der sidder en person i hver bil, så siger en stemme "dette kan ske om tohunrede år hvis vi ikke ændre vores miljø, dette kan blive dine børnebørn, så gør noget før det er forsent"