Avatar billede .zeke Nybegynder
21. maj 2012 - 12:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OC af en 2500K processor?

Jeg har en computer med en 2500K processor, der er en fin køling til den, og jeg mener derfor det vil være ansvarligt at OC'e den.
Om der er andet i computeren man kan pille vil for at øge performance er jeg ikke klar over, men jeg poster en liste med det HW jeg har i PC'en så snart jeg får mulighed for det.
Min GPU er OC'et til det den kan klare - så der er ikke noget at hente.

Jeg har ofte hørt at i5 2500K'eren er en god OC processor, og det er derfor jeg nu gerne selv vil igang med at gøre det. Jeg ved dog ikke hvordan, da jeg alrdig selv har leget med det. Jeg ønsker derfor hjælp til hvordan dette gøres på en ansvarlig og beskrivende måde. (beskrivende på den måde, at jeg ikke vil gøre noget jeg ikke ved hvad gør, eller hvordan virker.)

I min computer sidder 8gb DDR ram, der kører 1333.
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. maj 2012 - 14:49 #1
Avatar billede .zeke Nybegynder
05. juni 2012 - 09:38 #2
Jeg har lidt specs her:

www.live-it.dk/Random/pc.png
Avatar billede .zeke Nybegynder
16. juni 2012 - 10:45 #3
Udover de specs ovenfor at de fået 4gb ram ekstra i.
Avatar billede .zeke Nybegynder
04. august 2012 - 09:25 #4
Lukket..