Avatar billede MartinBT Nybegynder
19. maj 2012 - 12:38 Der er 1 kommentar

Mærkeligt problem med mine mus.

Hej!
Jeg har et, i mine øjne, mærkeligt problem med to computermus jeg har.

Jeg har en rigtig god Logitech mus til omkring 600 kr, som medfører at krævende computerspil hakker helt vildt, når jeg bevæger musen rundt.
Det skal siges, at min computer kun lige akkurat kan køre nogle spil som udkommer i 2012.

Mærkeligt nok, er der ingen problemer når jeg i stedet bruger en billig og meget simpel mus, også fra Logitech. Så kører det pludselig flydende, uden at det hakker!?

Hvordan kan det være. Det burde da være den dyre 'gamer' mus som skulle kunne bruges i computerspillene.

Har i nogen forklaring på problemet?
Avatar billede jensenjs Juniormester
19. maj 2012 - 12:46 #1
Jeg vil tro at, de gamle mus kører på en Windows stand driver, mens den nye har en masse features der tager den sparsomme kapacitet fra din computer.
Prøv eventuelt om du kan opdaterer driveren.