Avatar billede Xavi123 Nybegynder
17. maj 2012 - 16:56 Der er 4 kommentarer

Logitech højtalere virker ikke??!

Hej allesammen

Jeg har et par Logitech højtalere med tilhørende bass (kan ikk lige huske navnet på netop min model) men har lige snublet over ledningen, og nu kan jeg ikk få dem til at spille mere. Hvis jeg tænder for dem er der bare en let summen fra dem og hvis jeg tilsutter dem min computer styrkes denne summen ekstra, uden at man på nogen måde kan høre musikken jeg prøver at afspille. Nogen der har prøvet dette, og ved hvordan det skal laves?

Med venlig hilsen
Glenn
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2012 - 17:35 #1
Din ledning er knækket et sted, efter du har snublet over den.kan du se nogle steder hvor den ser ud som den er beskadiet?
Ellers er det i stikket det er gået galt.
Prøv at tjekke din udgang hvor de sættes i med en hoved telefon.
Kommer der signal gennem stikket på pc?
Avatar billede Xavi123 Nybegynder
17. maj 2012 - 18:18 #2
Hej.

Jeg har lige prøvet at kigge på ledningerne, men synes ikke rigtig jeg kan se noget sted hvor det ligner den er gået i stykker. Jeg har lige prøvet at skrue helt op, og jeg kan høre musikken spille svagt, men er generelt overdøvet af den høje brummen der både kommer fra mine højtalere og min bass/subwofer.

Mvh
Glenn
Avatar billede Xavi123 Nybegynder
17. maj 2012 - 18:21 #3
Jeg har samtidig lige prøvet at sætte mit headset til indgangen på den lille "kontroller" hvor jeg kan skrue op og ned, samt tænde og slukke. Og der er lyden igennem til headsettet helt fint, så det må næsten være ledningen fra bassen til højtalerne der er beskadiget?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2012 - 20:27 #4
ja det tror jeg også det er