Avatar billede RasmusRR Nybegynder
17. maj 2012 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forms i TYPO3

Jeg har forsøgt at lave en form i TYPO3, men er løbet ind i et par problemer med opsætning.

http://billedeupload.dk/?v=PGKzp.jpg
(udsnit af screendump)

1: Radio knapperne står skråt under hinanden. Hvordan får jeg dem på linje.

2: Skrift størelsen er for lille. Hvor ændres den?
Avatar billede wave Nybegynder
20. maj 2012 - 08:44 #1
For begge dine ønsker er det stylesheet / CSS som vil gøre det for dig.

Radio knapperne har tags som  <type=checkbox> som er html delen, her kan du lave en generel style af alle checkboks, det smarte ved TYPO3 er at alle elementer har egen class (eks. class="csc-mailform-check") som du kan bruge til at lave individuelt css

Teksten kan du lave om ved enten at style html delen <label> eller igen bruge den class som din tekst er indkabslet i.
Avatar billede RasmusRR Nybegynder
29. maj 2012 - 22:18 #2
Hvor ændre jeg CSS i typo3?? Kan jeg overhovedet komme ind og ændre i HTML delen?