Avatar billede ninsen89 Nybegynder
16. maj 2012 - 21:59 Der er 3 kommentarer

Hvordan sletter man profilbillede på facebook?

Hej
Hvordan sletter man profilbillederne på facebook? Synes ikke længere der er et ikon der hedder 'slet' ved hvert billede efter den nye tidslinje er kommet. Hvordan gør man så?
Avatar billede pstidsen Novice
16. maj 2012 - 22:50 #1
1. Hvad der er kommet på nettet, forsvinder aldrig 100% (altså, læg aldrig følsomme, ukrypterede data på nettet).

2. Hjælper: http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=504263 ? Ellers bare: lmgtfy.com/?q=slet+profilbillede+facebook
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2012 - 14:00 #2
#1
Slettes profilbilledet på facebook, er det væk.

#0
Klik rediger profilbillede og så fjern. Sværere er det ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2012 - 14:07 #3
Mon ikke det ligger på en facebookserver et sted. Eller som cache ved Google.