Avatar billede mortensen Nybegynder
16. maj 2012 - 21:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Boksekampen på lørdag Kessler vs Green. Hvilken tv-kanal sender den udover Viaplay ?

Har tidligere set danske Brian bokse på en udenlandsk parabol kanal gratis. Måske italiensk eller mexikansk. Ihvertfald på et umuligt sprog ;)

Har nogle et link til en satallit kanal, der viser kampen ?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2012 - 21:18 #1
Da det er pay per view, tror jeg ikke det er helt lovligt at linke til en ulovlige side...
Avatar billede mortensen Nybegynder
16. maj 2012 - 21:33 #2
@john_stigers

Det har da aldrig været ulovligt at se udenlandsk tv privat, via verdensparabol (4 hoveder).
Jeg spørg bare efter hvilken kanal der sender den.
Der er jo flere lande som ikke har den som Pay per View.
Har forsøgt at finde den på google, men uden held.

Jeg tror du misforstår mig, når jeg spørg efter et link.
Med det mente jeg bare et link til en tv-station med et tv-program, så jeg kan se hvilken kanal og hvornår.

Er klar over det indebærer en uforståelig kommentator ;)

Mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2012 - 21:37 #3
Jeg beklager - var lidt hurtig der. Du har helt ret :)
Avatar billede atakos Nybegynder
19. maj 2012 - 17:07 #4
Avatar billede lovepondit74 Nybegynder
19. maj 2012 - 20:41 #5
Mikkel Kessler is back in boxing ring, 19 May, compared with American Allan Green.
Watch the Kessler vs Green Fight live here using the player above. Be sure to return to this website on 19/5 for the Kessler vs Green live stream that will be accessible to everyone. Be sure to bookmark this site and tell your friends!

WATCH THE FIGHT LIVE HERE

http://www.kesslervsstieglitz.com/livenow.html

When Mikkel "The Viking Warrior" Kessler, 19 May resume its voyage to the World Cup titles, fame and honor, it is against the terrifying and spectacular knockout boxer from the United States, Allan Green.
Avatar billede lovepondit74 Nybegynder
19. maj 2012 - 20:43 #6
Se Kessler vs Green Fight bor her med spilleren ovenfor. Vær sikker på at vende tilbage til dette website på 19/5 til Kessler vs Green live stream, som vil være tilgængelig for alle. Sørg for at bogmærke denne hjemmeside, og fortæl dine venner!

Klik på linket nedenfor

http://www.kesslervsstieglitz.com/livenow.html

Avatar billede berglund1000 Nybegynder
19. maj 2012 - 21:01 #7
du er sikker på at det IKKE er en betalingsside?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 21:53 #9
#7
Jo det ER betaling :)
Avatar billede yefy-scan Nybegynder
20. maj 2012 - 00:03 #10
Nutjobtv1 (500 Kbps)

http://www.nutjob.eu/

Virker fint her :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2012 - 12:43 #11
ja ja, men eksperten er et sted med lovlydige brugere, og at linke til et sted hvor man kan streame kampen gratis, når det koster penge at se den, er ikke særligt klogt! Det er at sidestille med at linke til warez m.m.

Læs lige reglerne igen.
Avatar billede mortensen Nybegynder
23. maj 2012 - 12:17 #12
lukker