Avatar billede Jesmilb Nybegynder
16. maj 2012 - 17:03 Der er 1 løsning

Partitioners problem med Mac

Jeg har lavet 2 partitioner på min Macbook pro, en med Mac og en med windows, mit problem er at jeg ikke har adgang til den anden partition når jeg er inde i et af styresystemerne, og ville gerne kunne bruge filerne fra begge systemer.

Så mit ene spørgsmål er om der er en løsning på det, eller skal man oprettet en datapartition,
og hvis jeg skal oprettet et datapartition, hvordan gør jeg så det?

på forhånd tak!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
17. maj 2012 - 22:26 #1
Mac kan ikke læse Windows 7 - og omvendt.

Jeg har selv oprettet en DropBox (gratis 2GB) til filerne. Her deler jeg så mellem Mac'en og Windows-delen

Good luck!

En ekstern disk formateret som FAT hjælper også, men der er begrænsning på størrelsen af dine filer...400MB tror jeg er max.

Et link til dropbox:

http://db.tt/rEXvp95