Avatar billede cervelo Nybegynder
13. maj 2012 - 19:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Wlan

Er det nødvendigt med basissystemenheds drivere for at mit wlan virker, har ikke driverne, og kan ikke tænde for Wlan med f tasterne.
amilio pa 3515
cervelo
Avatar billede pstidsen Novice
13. maj 2012 - 19:31 #1
Prøv at downloade driverne?
Avatar billede cervelo Nybegynder
13. maj 2012 - 19:39 #2
Jo tak, men kan ikke finde dem på fj hjemmeside, hvis du kan vil du så sende mig et link.
Cervelo
Avatar billede pstidsen Novice
13. maj 2012 - 19:47 #3
Prøv SlimDrivers: http://www.driverupdate.net/
Avatar billede cervelo Nybegynder
13. maj 2012 - 19:54 #4
Jeg prøver takker mange gange
Cervelo
Avatar billede cervelo Nybegynder
13. maj 2012 - 20:09 #5
Hej Igen
Tak for hjælpen, jeg fik de drivere jeg manglede, men det løste ikke problemet, fejlen er sikker et hardware problem, og den har nok været der før jeg gik igang med at lægge nyt OS ind på den.
Avatar billede pstidsen Novice
13. maj 2012 - 21:11 #6
Men kan du tænde for internettet i Kontrolpanel?
Avatar billede cervelo Nybegynder
13. maj 2012 - 21:24 #7
Hej Igen
Nej det kan jeg ikke, men har lige fået at vide fra ejeren, at der er problemer med wlan på maskinen, så vi har aftalt ikke og bruge mere tid på den, den får et kabel istedet for.
Cervelo
Avatar billede Wally1973 Praktikant
13. maj 2012 - 23:44 #8
Du skal have hotkey programmet til din computer for at de taster virker.
Avatar billede cervelo Nybegynder
14. maj 2012 - 00:39 #9
Hej
Tak for din interesse for min opgave, men jeg tror ikke det er det der er problemet, idet alle de andre funktioner med F tasterne virke fint nok.
Cervelo
14. maj 2012 - 06:55 #10
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???
Avatar billede cervelo Nybegynder
14. maj 2012 - 08:08 #11
Tak for vejledningen
Avatar billede pstidsen Novice
14. maj 2012 - 21:09 #12
Måske ligger fejlen i BIOS. Du kan prøve at opdatere BIOS eller kigge lidt i indstillingerne, men pas på! Hvis du laver noget forkert kan det få fatale konsekvenser.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
15. maj 2012 - 02:54 #13
Du skal bruge hotkey programmet.
Hotkey programmet aktiverer de funktioner, som ikke er standard Windows funktioner.
Lyd op og ned, mute osv. er noget der findes i Windows og derfor virker de uden hotkey programmet installeret.