Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 16:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Til Vandkøling

Jeg overvejer at købe Corsair Hydro Series H100, men når der ikke er nogle væskebeholder med, hvordan fylder man så væske på?
Avatar billede foodear Praktikant
13. maj 2012 - 17:01 #1
Det er et lukket system, der ikke behøver påfyldning

"Each Hydro Series Liquid CPU Cooler is a sealed, closed-loop system that comes pre-filled and never needs refilling."

http://www.corsair.com/cpu-cooling-kits/hydro-series-water-cooling-cpu-cooler/hydro-series-h100-extreme-performance-liquid-cpu-cooler.html
Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 17:33 #2
Hvor lang er levetiden på sådan et system så? hvis man ikke skal/kan genopfylde?
Avatar billede foodear Praktikant
13. maj 2012 - 17:41 #3
Corsair giver 5 års garanti .
Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 17:44 #4
Så hvis det viser sig at det stopper med at køle som det skal så kontakter jeg bare Corsair, også fixer de det?
Avatar billede foodear Praktikant
13. maj 2012 - 17:55 #5
Det er den forhandler du køber hos der skal ombytte, det er jo ham du handler med, ikke Corsair . Og sørg for at gemme kvitteringen for købet, den skal du bruge hvis køleren går i stykker.
Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 17:59 #6
Okay - jamen mange tak for hjælpen (:

Smid et svar, så får du lige nogle point (:
Avatar billede foodear Praktikant
13. maj 2012 - 18:02 #7
velbekomme !

Læg et svar selv og accepter det ..

Jeg samler ikke på point idag :-)

/Foodear
Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 18:03 #8
Tak tak (:
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. maj 2012 - 19:10 #9
Lige en fodnote..

Hvis du bruger H100 kan det være en god ide at købe kabinet der har indbygget plads i toppen til sådan en fætter.

Fractal Design Arc Midi har bla plads til at skrue radiator m kølere  fast i toppen af kabinettet. Coolermaster HAF series har det også. :)
Avatar billede tattoofreak Nybegynder
13. maj 2012 - 19:26 #10
Jeg bestilte nyt kabinet og strømforsyning i Fredags, og det blev til et fractal design define r3, og der er nemlig også plads til en dobbelt 120mm køler, så det er intet problem (: Men tak for tippet anyway ;)