Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
12. maj 2012 - 23:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler program til at lave nogle tegninger i

Hey derude. jeg står og mangler at program hvor jeg kan lave nogle skabe i det skal helst være sådan jeg kan lave dem fx 1:10. det er nogle skabe jeg selv skal lave mål og sådan noget på. så det skal være et ordinlig program :) så kom med nogle forslag skal være gratis program!
Avatar billede Titanic15 Praktikant
12. maj 2012 - 23:45 #1
Jeg mener IKEA.dk har sådan et program inde på deres hjemmeside.
men så er det vidst kun deres prudukter, der skal købes hos dem.

Håber at det kunne bruges til nået?

Titanic15
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
12. maj 2012 - 23:48 #2
skal helst bruget et hvor jeg kan lave mine egne da det er nogle jeg selv skal lave i 16mm plade, de skal have nogle helt special mål så kan ikke bruge ikas faste mål til noget :)
Avatar billede nissen2630 Novice
13. maj 2012 - 00:11 #3
Hvad med Google SketchUp : http://sketchup.google.com/

Har selv brugt det til et hav af arbejdstegninger
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2012 - 13:01 #4
#3 Smart program.
Som jeg ser det dog ikke på dansk desværre, men stadig med fin oplysning til hvad de forskellige værktøjer gør.
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
14. maj 2012 - 01:03 #5
Nissen hold da op et lækkert program det var lige sådan et jeg manglede. jeg brugte 1-2 timer på at lærer det at kende + lave den tegning :) smid et svar nissen.
Avatar billede nissen2630 Novice
14. maj 2012 - 08:43 #6
Kommer her.

Godt du kunne bruge det.