Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
12. maj 2012 - 14:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Minecraft server på ubuntu

Kære alle.
Jeg har fået sat en minecraft server op, som jeg har liggende på mit usb-stik. Det virkede på windows, og jeg har fixet nogle startup-filer der kan køres af ubuntu.
Men når jeg starter serveren kommer der til at stå følgende:

182 recipes
27 achievements
java.io.IOException: Unrecognized stty code:
  at jline.UnixTerminal.initializeTerminal(UnixTerminal.java:83)
  at jline.Terminal.setupTerminal(Terminal.java:75)
  at jline.Terminal.getTerminal(Terminal.java:26)
  at jline.ConsoleReader.<init>(ConsoleReader.java:191)
  at jline.ConsoleReader.<init>(ConsoleReader.java:186)
  at net.minecraft.server.MinecraftServer.<init>(MinecraftServer.java:94)
  at net.minecraft.server.MinecraftServer.main(MinecraftServer.java:608)
  at org.bukkit.craftbukkit.Main.main(Main.java:134)
  at java.lang.reflect.VMMethod.invoke(Native Method)
  at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:327)
  at jamvm.java.lang.JarLauncher.main(JarLauncher.java:50)
14:09:18 [INFO] Starting minecraft server version 1.2.5
14:09:18 [INFO] Loading properties
14:09:18 [INFO] Starting Minecraft server on *:25565
14:09:23 [WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
14:09:23 [WARNING] The exception was: java.lang.NoSuchMethodError: setPerformancePreferences
14:09:23 [WARNING] Perhaps a server is already running on that port?

Så når jeg bruger kommandoen:
sudo iptables -L -n
kommer der en masse (som jo er normalt), men blandt det finder jeg følgende:

Chain ufw-user-input (1 references)
target    prot opt source              destination
ACCEPT    tcp  --  0.0.0.0/0            0.0.0.0/0          tcp dpt:25565
ACCEPT    udp  --  0.0.0.0/0            0.0.0.0/0          udp dpt:25565

Nogen idé til hvad kan skal gøre?
Jeg bruger ubuntu 10.04, fordi der er et eller andet med computerens grafikkort, så jeg ikke kan se noget når jeg starter ubuntu 11...
På forhånd tak :)
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
12. maj 2012 - 16:51 #1
Nogen idé til hvad jeg skal gøre?*
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
21. maj 2012 - 16:37 #2
ingen løsning fundet endnu