Avatar billede Jonask95 Nybegynder
12. maj 2012 - 11:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisere kontakter med iPad

Hej

Jeg har købt en iPad 3, og sat min @live.dk mail op på den. Jeg har sat den til at synkronisere både mails, kalender og kontakter.

mails og kalender virker fint, og når jeg laver en ændring på computer/iPad opdateres det på den anden enhed.

Kontakter synkroniseres dog ikke lige så godt. De opdatere kun ændringer fra computer til iPad og ikke, hvis jeg fx. tilføjer en kontakt på iPad.

Jeg bruger Windows Live Mail som mail program.
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
12. maj 2012 - 12:06 #1
Svar fundet..

Man skulle bare lukke og åbne Windows Live Mail.
Kontakter bliver åbenbart kun synkroniseret ved opstart af program