Avatar billede andersand65 Nybegynder
08. august 2001 - 01:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med visse sider

Når jeg går ind på bestemte hjemmesider opstår der følgende fejl:
a) Der sker ingenting i et par minutter, men til sidst åbnes siden. Trykkes Ctrl+Alt+Delete i mellemtiden for at lukke programmet, går maskinen kold, efter jeg har trykket på \"Afslut Job\".
b) Siden åbnes aldrig, og maskinen går kold ved Ctrl+Alt+Delete osv.

a) sker i forbindelse med bestemte sider, b) i forbindelse med helt andre.

De sider, jeg har problemer med, har jeg alle besøgt tidligere uden problemer. Der sker det samme med både Explorer og Netscape.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. august 2001 - 01:32 #1
Prøv at slette alle midlertidige Internet-filer, og history.

Prøv derefter at defragmentere din harddisk.

/Rob
Avatar billede jasber Nybegynder
08. august 2001 - 01:42 #2
Hvilke side(r) er der tale om, kunne være sjov at se om andre også har probs. med netop dem...
Avatar billede plexx Nybegynder
08. august 2001 - 01:43 #3
Det er nok din internet forbindelse hvilken en har du???
Avatar billede faehunden Nybegynder
08. august 2001 - 02:47 #4
Jeg har noget lign samme problem... Men det er stort set kun IE der skaber sig. Den side der har fået IE til at crashe mest hos mig er denne (endda en Microsoft side ;-)

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/xmlsdk30/htm/xmtutxmltutorial.asp

Jeg kan højest være på den 1 minut, hvis jeg er meget heldig. Men den passer så utroligt godt sammen med resten af deres produkter *GG*
Avatar billede handmade Nybegynder
08. august 2001 - 12:10 #5
Hvis I bruger Norton Antivirus kan dette være forklaringen.
Den sidste definitionsopdatering er fejlbehæftet og giver disse problemer:
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2628
Avatar billede hotpop Novice
08. august 2001 - 15:46 #6
opgrader IE til Servicepack1
Avatar billede andersand65 Nybegynder
08. august 2001 - 16:24 #7
Det var sgu Norton AntiVirus, der forårsagede problemerne - det hele virker, når jeg lukker programmet ned.
Nu er problemet bare, at den løsning Norton foresæår ikke virker for mig - programmet påstår at mit abonnement er udløbet. Men det må jeg hellere snakke med Norton om...

Jeg takker for alle svarene. Der er sgu altid en eller anden herinde, der véd, hvad der er galt.
Avatar billede handmade Nybegynder
08. august 2001 - 17:01 #8
Takker for points, lidt mere, men ikke meget info her:

http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=11582
Avatar billede atila Nybegynder
08. august 2001 - 18:03 #9
lytter
Avatar billede handmade Nybegynder
08. august 2001 - 18:09 #10
Avatar billede handmade Nybegynder
09. august 2001 - 11:36 #11
Så har Norton lavet en patch der afhjælper denne fejl:

Patchen kan downloades her:
http://www.symantec.com/avcenter/download.html