Avatar billede pstidsen Novice
10. maj 2012 - 17:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til WD SmartWare

Jeg har indtil nu brugt WD SmartWare, men det er altså en omgang crap. Derfor søger jeg nu et andet program til Windows 7 som kan det samme. Hvis i ikke ved hvad programmet kan, så er det simpelthen at kopiere udvalgte mapper fra min computer til min eksterne.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2012 - 17:31 #1
jeg har http://allwaysync.com/
da det er en del filer, så skal man have pro-versionen - men du kan teste den i en måned.
Min er sat til 2-vejs kopiering, så nyeste fil sendes til det andet drev, og jeg har 6 'jobs' kørende i programmet (de 6 mapper, jeg vil have synkroniseret).
Jeg har så programmet i portable version, så det ligger på usb, og køres derfor kun når jeg vil synkronisere (og ikke bruger ressourcer ellers).
Avatar billede pstidsen Novice
12. maj 2012 - 09:47 #2
Der er kommet en opdatering til WD SmartWare, så skal lige se om den virker.

Hvad koster pro versionen?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2012 - 17:48 #3
den står (fast) til 20$ - ca 120kr. De oplyser ganskevist, at prisen er 30$ og kort nedsat til 20 - men jeg har været forbi mange gange, og den har altid været 20 (så det er nok et 'special price for you, my friend' tilbud)
Avatar billede pstidsen Novice
16. maj 2012 - 20:07 #4
Opdatering af WD SmartWare hjalp ikke. Western Digital havde heller ikke nogle gode forslag. Jeg formatterer min computer snart. Håber det hjælper, for det har jo virket engang.

Smid et Svar! =)
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2012 - 17:08 #5
claes smider du et Svar? =)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2012 - 14:22 #6
ok