Avatar billede hopir Novice
10. maj 2012 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

domain hosting med exchange server

Hejsa..

Er der nogle der kender til et webhotel, som også udbyder exchange server med mulighed for outlook anywhere. sammen med et domæne?

//Jesper (:
Avatar billede tobrukDk Novice
10. maj 2012 - 13:52 #1
Dansk webhotel eller hvad?
Avatar billede jenslassen Praktikant
10. maj 2012 - 14:02 #2
Danhost.dk

Godt stabilt sted, ikke nødvendigvis det billigste, men god support og meget høj oppe tid
Avatar billede hopir Novice
10. maj 2012 - 14:52 #3
det behøver ikke være dansk nej
Avatar billede hopir Novice
13. maj 2012 - 09:55 #4
hvad fanden skete der der ? så blev merian300 anmeldt for spam
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. juni 2012 - 18:47 #5
Hej

Der er også disse http://www.unitspeed.dk/produkter/hostedexchange.htm

Bruger selv denne udbyder til divs hosting opgaver og er yderst tilfreds.
Avatar billede techboy992 Praktikant
08. april 2013 - 15:48 #6
Det du hoejst sansynligt leder efter er cPanel hosting, lige nu kan du faa cPanel hosting fra ca 6 kroner pr maaned hos http://www.techhost24.com, med dansk support mulighed for pop3 og imap emails, forwarding og meget mere.