Avatar billede taoist Nybegynder
10. maj 2012 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min pc vil ikke starte.....igen?

Jeg har en  Acer eMachines E527 15,6" HD Intel T3300, 3 GB, 320GB, W7 Home Premium OEM.
For 2 uger siden kunne den pludselig ikke åbne/opstarte og ej heller i fejlsikret tilstand, men af en eller anden mærkelig grund efter den havde kørt en fejlreperationstilstand(rapporten lød endda ingen mulighed for rep)fik jeg den åbnet, jeg fik dengang en anbefaling om at lave en recovery(fra dette forum)http://www.eksperten.dk/spm/961727 og den fulgte jeg så, og fik det hele op at køre igen(det skal lige siges alt var og er opdateret, såvel drivere, som programmer m.m. ingen umiddelbar malware eller virus er konstateret, ingen fejlrapporter), den kørte dog selv en check disk et par gange og det så ud som om den rettede sig efter den rettede noget i hard disken, hvor der var beskadigelser, er lidt grøn her men den flyttede lidt rundt på tingene :))
Men nu er problemet tilbage til scrats, den vil ikke starte og stopper ved billedet med windows symbolet, dog denne gang kan jeg godt starte den op i fejlsikret tilstand med netværk, men den kan ikke opdaterer eller køre en check disk m.m. det eneste jeg har gjort er at fjerne IE9 og mener den er nu med IE8?. Kan ikke fjerne adobe i fejlsikret tilstand heller, den skriver at der er problener med windows installer.
Er der nogen med lidt god forstand der kan hjælpe mig med dette problem
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
10. maj 2012 - 12:37 #1
Skot den og køb en Apple ;)
Avatar billede taoist Nybegynder
10. maj 2012 - 15:37 #2
I hændelses log får jeg denne meddelelses fejl  og ID: 7001, Tjenesten Computerbrowser afhænger af tjenesten Server, der ikke kunne starte pga. følgende fejl. og i søg online kommer dette op http://www.eventid.net/display.asp?eventid=7001&source= her springer kæden lidt af for mig  hjælp søges!!!!! men ved ikke om dette har betydning i det store billede.
Avatar billede taoist Nybegynder
10. maj 2012 - 15:44 #3
der er også denne fra Micro: http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd349438(v=ws.10)aspx ej heller forstå.
Avatar billede taoist Nybegynder
11. maj 2012 - 13:39 #4
det er ikke mange kloge hoveder der byder sig her!!!