Avatar billede hansbondenielsen Nybegynder
08. maj 2012 - 22:17 Der er 4 kommentarer

Dygtig PHP/Javascript programmør søges!

Hej!

Vi er et team der står med en brandgod idé og mangler en programmør, der kunne tænke sig at være en del af vores projekt.

Du skal have godt styr på PHP og Javascript som minimum. Din opgave vil være at programmere idéen. Du vil komme til at arbejde i samarbejde med mig, da jeg som multimediedesigner står for den visuelle del.

Derudover vil det være lækkert hvis du bor i Syd Danmark/i nærheden af Esbjerg, så vi nemmere kan mødes (Dog ikke et krav)

Idéen er at du bliver en del af projektet og får en god andel i idéen - projektet er altså "ulønnet". Vi er sikre på at idéen kan lykkes og det kunne helt sikkert gå hen og blive stort!

Du vil selvfølgelig få mere information, når vi har hørt lidt fra din side.

Kontakt (gerne på Skype, da det er nemmest):
Mail: hans@granddesigns.dk
Skype-navn: hansbondenielsen

Vh
Hans & Kim
Avatar billede spliid Nybegynder
08. maj 2012 - 22:49 #1
Jeg forstår ikke alle de her "jobannoncer". Er der virkelig nogen der bider på dem og arbejder gratis?? Hvis I mener I har en god idé, så gør dog som alle andre iværksættere: rejs penge til at få den søsat? Lav en forretningsplan og overbevis banken.
Avatar billede hansbondenielsen Nybegynder
08. maj 2012 - 23:04 #2
Jeg forstår ikke at du ud fra min tråd, kan tro at man arbejder gratis..

Hvis man tror på idéen og den lykkes arbejder man bestemt ikke gratis!

Hvis man ikke tror på idéen, er vi ikke interesseret i at arbejde sammen med personen. Kan du ikke se logikken i at vi hellere vil arbejde med en programmør, der selv er engageret i at få idéen til at lykkes, frem for blot at lave en opgave for et beløb, og "så ses vi!"

Vi har en udmærket startkapital og kunne nemt have valgt at hyre en til jobbet, men som du forhåbentligt kan forstå, er det ikke vores interesse.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. maj 2012 - 06:44 #3
Endnu en jeg har en god idé. Jeg vil ikke smide noget kapital i det. Du skal lave det og jeg skal score fortjenesten.

Det er dig der skal sælge en vare til mig. og ikke mig der skal sælge mig selv til dig.

Hvad er idéen? Hvorfor skal jeg vælge at kontakte dig for at få yderlige informationer?

Krav er der masser af. Men hvad skal jeg lave for min andel?

Det er rent ud sagt "En ommer!"
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2012 - 02:42 #4
Man kan jo proeve at filosofere lidt over hvem der tror paa hvad.

Hvis I selv troede paa projektet saa ville I da foretraekke at betale kontanter og selv score hele den fede profit.

Hvilken programmoer vil lave et projekt mod forventet andel i profitten, naar dem der staar bag ved projektet ikke selv tror nok paa ideen til at ville foretraekke at betale konstant for at undgaa at dele profitten.