Avatar billede peterpeter Seniormester
08. maj 2012 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mac for første gang - hjælp

Kære alle
Min datter har netop fået en Mac !! - En MacBook Pro i konfirmationsgave i Søndags... En splinterny !!!

...og jeg aner INTET om Mac's !!! Hjælp....

Lidt spørgsmål:

1.
Er det noget med, at Mac programmer kun virker til de operativsystemer, de er lavet til  ?? Jeg mener - OS x og OS Lion er ikke det samme, vel ?? - Hmmm.....og er squ ikke helt sikker på hvad der er på hendes nye ....

2.
Er der et site, for Mac noobs som mig ??? Har ledt efter en side ala: Mac bruger for første gang !!!

3.
Hvad med spil... Hun vil gerne have Sims3 Pets - men kan pc versionen godt virke på Mac'en ??

Håber nogen gider hjælpe lidt.....

Tak

Hav en rigtig god aften...
Avatar billede mads375 Juniormester
08. maj 2012 - 22:33 #1
Hejsa.

1: Klik på æblet øverst oppe i venstre hjørne og tryk på "Om denne mac eller about this mac" - Her står infor omkring computeren.

2: Dette er en rigtig god side med tips og et aktivt forum:

http://www.macforum.dk/forum/

3: Du kan roligt købe spillet, det virker til mac:
http://gamegeeks.dk/spil/sims-3-kaeledyr-pets-pc-mac

Håber du kan bruge det.

Mvh Mads
Avatar billede peterpeter Seniormester
17. juli 2012 - 13:21 #2
OK - Tak

Ligger du svar.
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. november 2012 - 22:15 #3
Intet svar, jeg lukker selv.