Avatar billede torbenmelander Nybegynder
07. august 2001 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

SIM-LOCK

Hej,

Jeg har for nylig købt en Ericsson T20e .. foretningen lovede mig at der i løbet af 1-2 dage ville blive sendt en efterkravspakke med min kode til at lukke telefonen op med .. dette viser sig at komme til at tage ca. 14 dage i stedet..

Så jeg har nogle spørgsmål omkring SIM-Lock som jeg håber I vil svare på ..

Når man skal åbne sin telefon skal man så indtaste en kode el.

Så vidt jeg kan se når jeg tænder min telefon med et andet sim-kort er at jeg skal taste pin-kode .. og så får jeg at vide at jeg skal indsætte gyldigt sim-kort. Ingen mulighed for at indtaste kode ??

Skal jeg så have et sim-kort fra udbyderen som jeg har købt telefonen med for at kunne låse den op el. ?

Håber der er nogle der vil hjælpe ??
Avatar billede michaelpreisler Nybegynder
07. august 2001 - 23:03 #1
Ja man får en lang kode man skal taste ind. Da jeg gjorde det med kærestens tlf. skulle det bare gøres når telefonen var tændt på ganske normal vis, så du skal nok ud og låne et sim-kort fra den operatør den er låst til.
Avatar billede nordclc Nybegynder
07. august 2001 - 23:05 #2
Avatar billede ctv! Nybegynder
08. august 2001 - 08:45 #3
Avatar billede hotpop Novice
08. august 2001 - 15:57 #4
her kan du se fremgangsmåden for at låse ericsson telefoner op (hvis du har koden): ftp://212.10.124.79/ericsson.doc
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
08. august 2001 - 22:20 #5
okay, hæver med 10 point så får i 10 hver
Avatar billede ctv! Nybegynder
09. august 2001 - 10:48 #6
tak for point! :)
Avatar billede hotpop Novice
09. august 2001 - 18:57 #7
takker for points :)
Avatar billede michaelpreisler Nybegynder
09. august 2001 - 19:10 #8
takker :)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
09. august 2001 - 21:51 #9
selv tak, fik endelig min kode i dag (brugte din vejledning hotpop) ..