Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 04:02 Der er 9 kommentarer

Kan ikke få adgang til min website?

Hej,
Der er noget helt galt med min hjemmeside, jeg installerede for noget tid siden et Joomla template, men det var åbenbart et paradis for hackere og spammere.
Efter lidt tid kunne jeg ikke gå ind på mit domæne mere..
Nu har jeg slettet alt på mit website og installeret et nyt layout som jeg ville lege lidt med, men jeg har stadig ikke adgang til domænet..
Når jeg går ind på mit domæne skriver den:

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.22 (Unix) PHP/5.2.17 Server at www.domæne.dk Port 80

Hvis jeg bare uploader et billede til min side kan jeg ikke engang se det ved at skrive den direkte sti..

Kan i eventuelt sige hvad der er galt?

Mvh: Kubert
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 04:10 #1
Mit* website :)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2012 - 09:26 #2
du har installeret et nyt layout - så du kan (evt via ftp) komme ind på domæne. Er de rigtige mapper rettet mht tilladelser (nogle skal nok MOD 777).
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 13:30 #3
Ja jeg kan godt få adgang via ftp.
Og ja det er de rigtige mapper, public mappen, hoster hos cliche.dk.. , mappen er MOD 755 og har vidst altid været..
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2012 - 13:43 #4
tjek lige, at du ikke er kommet til at blokere din side-adresse i din browser
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 13:46 #5
det er tjekket og der er ingen blocket sider :)
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 13:51 #6
http://i49.tinypic.com/10z8w0y.jpg

Er denne database standard i mysql?
Jeg kan i hvert fald slet ikke redigere eller slette den..
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 14:37 #7
Det kan jeg se den ikke er, men hver gang jeg prøver at slette eller tømme den får jeg denne besked:

MySQL returnerede:
#1044 - Access denied for user 'user'@'195.249.40.xxx' to database 'information_schema'
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2012 - 17:13 #8
tror, det er din site-statistik, der kan ligge der.
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 17:14 #9
ja det har jeg også på fornemmelsen nu..