Avatar billede dweezel Novice
05. maj 2012 - 18:51 Der er 7 kommentarer

Musen strejker.

Sommetider/ofte vil min mus ikke rigtigt som jeg vil .Curseren hakker eller er svær at trække . Det hjælper som regel når jeg skifter til en anden usb indgang,nogle gange virker det ikke??
er musen defekt eller hvad ,jeg har prøvet geninstallere driver til musen uden held . Musen er en Razer Lachesis .
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2012 - 19:27 #1
du kan være ude for, at maskinen er travlt optaget med en opdatering (fx viruskontrol) - og så er svartiden lidt længere.
05. maj 2012 - 20:27 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede dweezel Novice
05. maj 2012 - 23:07 #3
oh ja sorry .Jeg bruger Win7 64 bit .
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2012 - 09:20 #4
prøv at skifte det underlag, musen kører på - bør være noget små-mønstret.
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 10:37 #5
For en god ordens skyld: Virer den fint i en anden pc?
Avatar billede dweezel Novice
06. maj 2012 - 20:38 #6
Nu har je g smidt den i en usb slot på fronten af kabinettet ,og har virket fint i hele 2 dage.(bruger icemat iøvrigt)
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 20:48 #7
Det var godt. Husk at lukke =)