Avatar billede Nyholt Nybegynder
04. maj 2012 - 15:16 Der er 2 kommentarer

iMac 27" ingen lyd

Hej Eksperter

Ved en fejl kom jeg til at slukke på stikkontakten med min fod hvor min iMac er tilsluttet. Efter jeg starter den op igen, så virker lyden ikke længere. Når jeg bruger Airport spiller den fint i andre rum. Men på computeren kommer der hverken lyd i højtalerne eller via høretelefoner.

Der er ingen lyd overhovedet og jeg har prøvet at genstarte

Hvad er der galt her? Noget der skal udskiftes? Noget jeg kan gøre?

Mvh Steffen
Avatar billede Nyholt Nybegynder
04. maj 2012 - 15:43 #1
Har selv fundet svaret
Avatar billede benzon Praktikant
04. maj 2012 - 16:08 #2
Når du selv finder svaret, vil du så ikke være venlig og skrive der her inde?

Tænker bare så hvis andre sider med samme problem en dag, så kan de finde svaret her inde :)