Avatar billede HenrikHe Nybegynder
03. maj 2012 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Oversættelse af php fil fra engelsk til dansk

Jeg har en php fil på engelsk til et script, som jeg gerne vil have oversat til dansk. Hvem herinde kan gøre det for mig?
03. maj 2012 - 21:02 #1
HEJ

Du bør vel skrive lidt om hvor stor filen er, dvs. antal ord, sværhedsgrad, din forventede deadline og slutteligen hvad du regner med det udløse af point eller danske kroner... !

KR (som helst modtager Kr)
Avatar billede HenrikHe Nybegynder
03. maj 2012 - 21:13 #2
Der er tale en php fil med ca 2100 liner.

En linie ser f.eks. således ud:

$lang['error10'] = "Username not active! Please, contact the admin!";

Kun oversættelse af teksten efter =

Hvis nogen kan påtage sig opgaven, hører jeg gerne et prisforslag.
03. maj 2012 - 21:25 #3
Hej Igen,

Da det der er rimelig enkelt engelsk, vil jeg forslå at du bruger GOOGLE translate. (brug evt. CTL-C og CTL-V funktionerne). Vil tage dig nogen timer at gøre det og så er du selv det antal kroner rigere.

Men et godt råd på forkant:

VÆR LIDT KRITISK TIL OVERSÆTTLSERNE OG BRUG DEM KUN HVIS DE SER RIGTIGE UD...

KR
Avatar billede pstidsen Novice
03. maj 2012 - 21:31 #4
Google Translate og en professionel hjemmeside hører ikke sammen!
Avatar billede computerlab Nybegynder
04. juli 2012 - 22:35 #5
Er opgaven løst?
Avatar billede chris0905 Nybegynder
07. oktober 2012 - 11:09 #6
Er opgaven løst? Kunne godt være interesseret.