Avatar billede Farmer56 Nybegynder
03. maj 2012 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Silverfall - manglende multiplayer forbindelse

Hej med jer.
Håber at der er en eller flere der kan hjælpe ang. Silverfall spillet multiplayer delen.Vi har lige købt spillet og nu viser det sig at den server som man skal logged på er blevet lukket ned i år 2010, så mit spørgsmål er følgende:
Kan det lade sige gøre på en rimeligt nemt måde at kunne logged sig på et andet sted (vi har selv forsøgt at søge oplyninger via Google og det nærmeste vi kunne komme var et program der hedder Hamachi men det kan vi ikke få til at virke). Det ville være smart hvis der fandtes en program som man kunne køre det igennem eller noget lignende.
Vi kører begge to styresystemet Win 7 64bit
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Galadan Nybegynder
03. maj 2012 - 18:17 #1
Sidder i i samme hus eller skal det være via interwebbs?
Avatar billede Farmer56 Nybegynder
03. maj 2012 - 20:04 #2
Hej Galadan
Vi sidder i hver sin ende af Århus
Avatar billede Farmer56 Nybegynder
16. maj 2012 - 11:04 #3
Hej med jer
jeg lukker spørgsmålet da der ikke rigtig sker noget men ellers tak for hjælpen