Avatar billede Katrinet Nybegynder
02. maj 2012 - 17:31 Der er 3 kommentarer

NIKON D3100

Jeg er nu efter LANG tids søgen kommet frem til kameraet Nikon D3100. Jeg er næsten sikker, men vil meget gerne høre jeres meninger om kameraet:)
Hilsen Katrine
Avatar billede chalde Seniormester
02. maj 2012 - 22:37 #1
Jeg ville tage dets afløser, d3200 som lige er landet, hvilket er d3100 langt overlegen for en mindre sjat penge oveni.
Men derudover er 3x00 serien et glimrende starter DSLR, hvis man lige er begyndt på at lege med foto og man ønsker at gøre mere ud af det. Du får muligheden for mange manuelle indstillinger, udskift af optik m.m. Så længe du har lyst til at udforske, rækker det virkelig langt.
Avatar billede Katrinet Nybegynder
06. maj 2012 - 12:04 #2
Men er det ikke meget dyrt? Altså d3200