Avatar billede ryt Nybegynder
02. maj 2012 - 11:38 Der er 10 kommentarer

Vil ikke accepter min adgangskode -HJÆLP,HJÆLP

Hej eksperter.
Håber virkelig på hjælp.
Har i et års tid kørt mac,men har haft min gamle windowsmaskine stående.
Nu skal jeg søge nyt job og derfor bruge mit CV og anbefalinger, som ligger på min windowsmaskine.
MEN - den (Win 7) vil ikke acceptere min adgangskode.
Jeg har prøvet alt,hvad JEG kan,uden held.
Er der nogen som helst mulighed for at få adgang til disse pænt vigtige filer - anbefalinger og CV?
Jeg har ikke en diskette til at nulstille adgangskoden.
Håber nogen ved, hvad jeg skal gøre.
på forhånd tak
ryt
Avatar billede Juan08 Nybegynder
02. maj 2012 - 11:50 #1
Hej

Prøv at install win 7 og så vælg gendannelse til f.eks 3 sidste gendannelse tidspunkt...Måske hjælper det og du kan logon med den kode du kan huske.....

(Min far på 76 år kom godt igang med en adgangskode og han kunne ikke huske en pind...Så jeg forsøgte at hente ca 480 mb program (noget med crack det kunne finde op til ca 14 tast ) men opdagede at jeg kunne via win 7 finde et gendannelse tidspunkt FØR min far syntes det var sjovt med en adgangskode......Og den dag idag køre hans bærbar fint uden at vi bruger adgangskode.........)

MVH JAN
02. maj 2012 - 12:01 #2
www.eksperten.dk/guide/1463 - der er et Tool som kan nulstille Kodeord ...
Avatar billede Panen Nybegynder
02. maj 2012 - 12:02 #3
Hvis du ikke kan komme ind på maskinen på nogen måde, kan du altid pille harddisken ud og hente alle dine vigtige data ud fra den før du nulstiller din computer fuldstændig.

Det kræver dog du har et adapter til din harddisk, eller en anden computer at sætte den i.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. maj 2012 - 12:44 #4
Mon ikke du skulle se at få sluttet dine mange åbne spørgsmål, det kan få betydning for den hjælp du kan opnå.
Avatar billede ryt Nybegynder
02. maj 2012 - 13:35 #5
Du har helt ret. Har nu prøvet at lukke mine åbne spørgsmål. Ved ikke om det lykkedes helt.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 13:59 #6
Det skulle være ganske enkelt med en Live_CD som f.eks Ubuntu.
Ubuntu kan se hvad der ligger på windows, og så er det bare at kopiere det valgte indhold ud på en USB stick.
02. maj 2012 - 15:02 #7
Ref #6: Som #2 også kan gøre - der er bla. en bootbar "Mini XP" ...
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 16:27 #8
Ja ok, men måske er det nemmere med Ubuntu fordi, der ikke er andre programmer?
02. maj 2012 - 16:31 #9
"...der er bla. en bootbar "Mini XP"... - så er folk ikke i tvivl om hvordan man gør ...
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 16:38 #10
OK:)