Avatar billede ladyhawke Novice
01. maj 2012 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Database/program til at håndtere lydbøger

Jeg er på udkig efter et program der akn katalogisere mine lydbøger, gerne noget i retning af :
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.mymovies.dk%2Fproducts%2Fmy-movies-for-iphone.aspx&h=0AQFYJapc

Løsningen skal kunne håndtere de gængse formater (om ikke andet bare kunne angive hvilket format bogen har), herunder m4b, mp3, WMA mm.

Er der nogen der har nogle bud på en løsning?  Eller er jeg ude i at måtte opfinde noget selv?
Avatar billede mireigi Novice
03. maj 2012 - 10:59 #1
Kan du ikke gøre det med Spotify eller iTunes?

De har begge mulighed for at importere indhold fra din computer.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. maj 2012 - 21:37 #2
Jeg mangler mulighed for at at opbevare oplysninger som forfatter vs oplæser (samt evt. biografi om samme). Mulighed for at lave en registrering for flere filer (en lydbog kan sagtens bestå af flere filer, lidt afhængigt af typen op mod 200) og øvrige oplysninger som er mere relevant for bøger end musik.

Har da min musik i iTunes, men den er dårlig til at håndtere at der kun skal være en registrering for en lydbog, selvom den består af eksempelvis 30 filer. Vil heller ikke have blandet min musiksamling med mine lydbøger - det har jeg nu o det er noget rod. Spotify er mindre adræt end iTunes på det her område (synes jeg)
Avatar billede ladyhawke Novice
14. august 2012 - 08:51 #3
Ingen forslag?
Avatar billede ladyhawke Novice
01. november 2012 - 08:40 #4
Jeg har valgt at lave en DB i Bento/Filemaker som kan det jeg har brug for.