Avatar billede knowman Juniormester
01. maj 2012 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPhone 4S tilsluttet via bluetooth dukker ikke op i iTunes

Jeg har forbundet min iPhone 4S med min win7 computer via bluetooth, og det gik fint. De optræder begge i hinandens liste over forbundne enheder. Men iPhone står ikke ude til venstre i iTunes, som den skal. Hvordan får jeg den derind, så jeg kan synkronisere min iPhone med computeren gennem iTunes?
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
01. maj 2012 - 18:39 #1
det kan du ikke via bluetooth. der skal du bruge kabel forbindelse
(skal lige siges at Iphone's aldrig har haft det særlig godt med bluetooth) det er blevet bedre siden "3GS" men det køre stadig ikke helt optimalt.

Var det svar nok?

Mvh Mathias
Avatar billede knowman Juniormester
01. maj 2012 - 18:51 #2
Ja tak - og jeg kan tilføje, at man så i stedet kan tilslutte den over WiFi, og at man første gang skal slutte den til via kabel, for at slå wifi til. Det er jeg så ved at gøre nu.

Vil du sende mig et svar?
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
01. maj 2012 - 21:02 #3
her! :)