Avatar billede rocky Nybegynder
30. april 2012 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Videoredigering - talebobler

Hejsa

Jeg er på jagt efter et videoredigeringssoftware til min arbejdsplads, hvor vi gerne vil lave nogle videovejledninger.

Jeg bruger et gratis program der hedder Screenrecorder til at optage med og det er simpelt og nemt at bruge.

Jeg mangler et lignende program, hvor jeg blot kan indsætte talebobler og beskeder i selve vidoen.

Kan I anbefale et program til dette?

Det behøver ikke at være gratis.

Tak på forhånd.
30. april 2012 - 13:45 #1
Adobe Captivate er luksusudgaven af et program til formålet.
Avatar billede kjeldsted Novice
30. april 2012 - 15:23 #2
Hvilken platform snakker vi om?
Windows, OS X, Linux, oder was?
Avatar billede rocky Nybegynder
30. april 2012 - 15:59 #3
@erikjuul: Tak jeg er i gang med at downloade en trial udgave for at se om det er interessant :)

@kjeldsted: Det er Windows 7 enterprise 64bit
Avatar billede rocky Nybegynder
01. maj 2012 - 13:29 #4
@erikjuul Jeg har nu prøvet det og kunne godt ønske et mindre avanceret program til mine med kollegaer, men det kan da det jeg vil have og mere til. Jeg giver lige tråden 1 eller 2 mere for at se om der kommer flere forslag og ellers skal jeg nok give point. :)