Avatar billede NicholasH Nybegynder
27. april 2012 - 07:00 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd når jeg bruger windows på min macbook pro??

Hej... Jeg har denne her macbook som ikke kan afspille lyd når jeg er inde på windows...
Man kan jo ikke spille særligt mange spil på mac:)
Jeg kan sagtens høre lyd inde på mac.

Hvad skal jeg gøre???:)
27. april 2012 - 07:17 #1
HAR det virket ?

Sansynligvis noget (manglende) driver software ...
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 07:42 #2
aner ikke noget om max men se på denne side

http://download.cnet.com/mac/audio-drivers/

det er sikkert lige som i windows man skal vide havd lydkortet hedder

m.v.h
Avatar billede KHHP Juniormester
27. april 2012 - 07:51 #3
Hvis du bruger den medfølgende CD/DVD, med bootcamp på, så skulle alle drivere gerne være der. Spørgsmålet er så hvilken windows udgave du har installeret. Hvis du har installeret XP på en nyere Macbook Pro, så får du ikke lyden til at virke. Har du installeret vista eller win7, så bruger du bare cd/dvd og så skulle det virke.