Avatar billede NicholasH Nybegynder
26. april 2012 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min macbook bliver sindsygt varm!!!

Hej jeg har en Macbook Pro 17" medio 09, og den bliver bare så varm at jeg næsten ikke kan holde ud at have hånden på den når jeg spiller fx. League of legends og world of warcraft:(
Har i nogle tips til hvad jeg kan gøre??
Avatar billede kjeldsted Novice
26. april 2012 - 22:57 #1
Er det oversiden eller undersiden der bliver så varm?
For det er bestemt ikke nogen nyhed at en MBP udvikler meget varme.
Avatar billede thill Nybegynder
26. april 2012 - 22:59 #2
Har du nogen sinde fået den vedligeholdt siden du fik den?

Lige som en bil eller en cykel, bør en computer vedligeholdes årligt,
rensning af kølesystemet er som ny olie på bilen...
Ellers kommer der 'grus' i maskineriet og det ender med at gå fra langsomt til et absolut stop.

Uden at have set din MBP, vil jeg sige... Den er smæk fyldt med støv & snavs fra det miljø den bruges i...

Den's køle system skal renses og den skal muligvis også have en ny gang kølepasta.

Du kan enten forsøge at gøre det selv... eller lade dem der har forstand på det gøre det for dig. mod betaling naturligvis.
Avatar billede pstidsen Novice
26. april 2012 - 22:59 #3
Er det sket pludselig?

Mac computere er jo altså IKKE gamer-pc'er!
Avatar billede pstidsen Novice
26. april 2012 - 23:03 #4
Ja, rens den for støv! Med min pc plejer jeg bare at bruge en kompressor og så en nål (man kan også bruge noget andet ekstremt tyndt) til at sørge for at blæseren ikke render baglæns under rensningen (det vil resultere i at den larmer meget når man bruger den normalt).
Avatar billede NicholasH Nybegynder
26. april 2012 - 23:08 #5
Det er på begge sider den bliver varm men kun i venstre side, og toppen, men tror det har noget med laderen at gøre??

Okay jeg skal nok prøve og rense den på et tidspunkt.

Jeg købte den brugt så det ved jeg ikke helt.

Okay tak for hjælpen:)
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2012 - 11:38 #6
Hov du har lukket selv. Det skal du først når spørgsmålet ER løs ved at acceptere et eller flere Svar fra dem der har løst problemet. Læs FAQ www.eksperten.dk/faq#faq-3