Avatar billede ouhadada Nybegynder
25. april 2012 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

office 2010 blankt dokument

Har en bruger, når hun åbner et office dokument fra enten net share, lokalt eller fra outlook, så åbner excel, word etc op men det åbner bare op blankt uden dokumentet, hun kan så klikke på dokumentet igen og nu åbner det rigtig op..  Vi bruger office 2010 er der nogen der har en løsning ?
Avatar billede sand321 Nybegynder
25. april 2012 - 15:25 #1
Prøv at slå ignorer DDE fra. Du kan se hvordan man gør det i excel her. Tror det er det samme for word.

http://support.microsoft.com/kb/211494/EN-US

(se under resolution på denne side)
Avatar billede sand321 Nybegynder
25. april 2012 - 15:27 #2
Avatar billede ouhadada Nybegynder
25. april 2012 - 15:40 #3
super mange tak det fixede det :-)..
Avatar billede ouhadada Nybegynder
25. april 2012 - 15:43 #4
venligst lav et svar så jeg kan give point..
Avatar billede sand321 Nybegynder
25. april 2012 - 15:48 #5
Selv tak :)

Her er et svar.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester