Avatar billede jack_d_ripper Nybegynder
25. april 2012 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhoteller og Webname

Kære eksperter !

Jeg har to hovedemner jeg gerne vil behandle. Det første handler om gratis webhoteller. Det udbydes mange steder, men jeg har svært ved at skille skidt fra kanel, og se hvilke der er gode og hvilke der ikke er. Jeg har på et tidspunkt læst at en bruger på Eksperten.dk anbefalede DomainDirect, men de udbyder ikke gratis webhoteller lige for tiden. Er der andre der kan anbefale udbydere af gratis hosting ?

Det andet emne handler om Webname som tilbød omkring 70.000 gamle TDC kunder nye gratis webhotels, da TDC lukkede de gamle servere ned. Jeg har haft et webhotel hos Webname gennem nogle år, men efter jeg installerede Wordpress har jeg fået problemer, bl.a med manglende privilegier under phpMyAdmin. Til tider kan jeg end ikke logge ind på hjemmesiden, kontrolpanelet eller phpMyAdmin, og Webnames egen side, www.webname.dk kører tilsyneladende ikke mere, ligesom man heller ikke kan kontakte supporten længere.

Der er noget med at Webname skiftede navn, men til hvad ?

Er der noget der ved hvad der blev af Webname ?

Er der nogle af jer eksperter der bruger Webnames hosting til Wordpress og kan give tips ?

På forhånd tak og med venlig hilsen

Keld M Hansen
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
12. august 2012 - 20:21 #1
Jeg kan anbefale os :o) http://EDB-Hosting.dk .com vi har lave ping tider og det er en god løsning til små sider samt udvikling.
Avatar billede jack_d_ripper Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:40 #2
Tak for svaret. Hvordan giver jeg point og lukker spørgsmålet ?
Avatar billede jack_d_ripper Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:41 #3
Tak for svaret.