Avatar billede Dass93 Nybegynder
25. april 2012 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se hele min hardisk

har en harddisk med 2 tb men når jeg kigger ind i systemet skriver den at der kun er 500 mb, og kan ikke finde ud hvad da er galt har mit motherboard er et gigabyte 990FXA-UD7.
Avatar billede sand321 Nybegynder
25. april 2012 - 14:05 #1
Hvor kigger du henne i systemet?

Hvilket OS har du?

Ved du om harddisken er partitioneret?

Hvis det er windows du kører med kan du bruge diskhåndtering til at partitionere og oprette et filsystem på den ledige plads, medmindre harddisken er defekt.
Avatar billede Dass93 Nybegynder
25. april 2012 - 15:25 #2
Har selv fundet ud af det, det var windowsen da havde oprettet en ekster disk, hvor at da ikke lå noget windows i så har slettet den nu og over ført pladsen til min præmer disk. men tak for hjælpen:D
Avatar billede Dass93 Nybegynder
25. april 2012 - 17:38 #3
Har selv fundet ud af det, det var windowsen da havde oprettet en ekster disk, hvor at da ikke lå noget windows i så har slettet den nu og over ført pladsen til min præmer disk. men tak for hjælpen:D