Avatar billede perfris Nybegynder
23. april 2012 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ps3. v linksys wrt 54g v7 med sidste firmwear

Hej
Har spurgt om noget lign før uden at få det løst , så prøver igen..  jeg har et kæmpe problem , min router ( linksys wrt 54g v7) går helt amok når jeg sætter ps3 til den.både med ledning og låst wifi ,det vil sige med ledning logger den af og på routeren i en uendelighed .. har prøvet at fjerne de andre ting der er tilsluttet routeren.. ( pc med Windows sp, you see plus ,tvboks) uden held .
der er også problem med wifi !!! hvis jeg går på wifi vil den kun logge på routeren hvis ikke den er kodet( har prøvet diverse kodetyper uden held) , men kun åbne trådeløsenetværk vil den accepter..

hvis jeg sætter ps3 direkte i vægen (internet) køre det som smurt.der må bare ikke være noget mellem net og ps3

har den sidste nye firmwear ,der findes til routeren.. men kan det være fordi det er en ældre router??
 kan dog sagtes have flere ting tilsluttet , som pc tvboks iPhone/iPad både med ledning og wifi virker det hele fint,
forstår ikke det kan betyde så meget at have en router mellem net og ps3.. hvad er der så specialt ved den?
når andre ting sagtes kan spille på en router, ovenikøbet samtidig men så snart ps3 tilsluttes går det galt for det hele..
ville bare så gerne have det løst så jeg kan have det hele i router , så man kan bruge ps3 medieserver..
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 19:40 #1
Avatar billede perfris Nybegynder
24. april 2012 - 21:37 #2
Hej mate sand321

SÅDAN SÅDAN, du er min gud,,,  det var jo bare det er skulle til.. det spinder som en kat ,,DET HELE jaaa
100000 tak
du for selvfølgelig de 200 point
Avatar billede perfris Nybegynder
24. april 2012 - 21:38 #3
men hvordan giver jeg de point,,kan ikke huske det,,,
Avatar billede sand321 Nybegynder
24. april 2012 - 21:42 #4
Tak :)

Du kan acceptere dette svar, så får jeg pointene.