Avatar billede kentm Nybegynder
23. april 2012 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Facebook comments problemer

Hej.

Jeg prøver at få Facebook comments til at virke, men har nogle problemer.

Jeg kan få det til at virke med følgende kode:
<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
  if (d.getElementById(id)) return;
  js = d.createElement(s); js.id = id;
  js.src = "//connect.facebook.net/da_DK/all.js#xfbml=1&appId=409523605727574";
  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

1. løsning:
<div class="fb-comments"
    data-href="<?php echo urlencode('http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].$_SERVER['REQUEST_URI']) ?>"
      data-num-posts="5"
    data-width="500">
</div>

Her virker moderator ikke, selvom jeg indsætter i head:
<meta property="fb:app_id" content="ID">

2. løsning:
<div class="fb-comments" data-num-posts="5" data-width="520"></div>
Moderator virker, men alle for følgende advarsel under comment boksen:
Advarsel: Dette tilføjelsesprogram for kommentarer kører i kompatibilitetstilstand, men har endnu ingen opslag. Overvej at angive en eksplicit "href" som foreslået i dokumentation for tilføjelsesprogram for kommentarer for at udnytte alle fordelene i dette tilføjelsesprogram. [/i]

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede Tanja1804 Nybegynder
12. juni 2012 - 12:50 #1
Fandt du ud af det?? For jeg sidder nemlig med præcis samme problem :-)
Avatar billede kentm Nybegynder
12. juni 2012 - 12:59 #2
Desværre. Jeg har ikke fundet en løsning. Du må meget gerne skrive herinde hvis du finder den :-)
Avatar billede Tanja1804 Nybegynder
12. juni 2012 - 13:09 #3
Jeg fandt den netop som jeg havde skrevet :-) Jeg hentede et plug-in : "Facebook Comments for WordPress", satte den til "V2 only", og så forsvandt advarslen.. - Har så ikke selv rodet med koder.. - Men ærlig talt, så gik det heller ikke særlig godt :-) Halleluja for plugins....
Avatar billede kentm Nybegynder
06. august 2012 - 13:59 #4
Jeg bruger ikke Wordpress, og har desværre ikke fundet en løsning.