Avatar billede mdj227 Nybegynder
20. april 2012 - 12:39 Der er 2 kommentarer

Gtx 570 sli- Hvilken model?

Hej. jeg har overvejet at Sli mit nuværende gtx 570 so. så har jeg lige et spørgsmpl om hvilke model af gtx 570'erne der ville være bedst at sli med. jeg vil helst gerne have at det 570'er jeg sli'er med næsten har samme ydelse om det jeg i forvejen har, fordi er det ikke noget med at hvis jeg taget et dårligere gtx 570 og sli'er med ¨så kommer begge kort til at køre på det valgte korts frekvenser. det jeg har i nu er nemlig rimeligt dyrt sys jeg. så hvilken en ville være bedst at sli med, uden at jeg mister alt for meget af frekvenserne. Mvh Mathias

Det er denne her jeg har: http://www.proshop.dk/Grafikkort/GIGABYTE-GTX570-SO-(1.2-GB)-2281719.html
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. april 2012 - 12:48 #1
Det bedste er at købe et magen til det du har
Avatar billede mdj227 Nybegynder
20. april 2012 - 12:52 #2
Der er ikke et andet kort der næsten er ligeså godt, bare til mindre penge. og så har ejg også lige et andet spørgsmål: Min cpu er en i7 920 der ikke er OC så den er på 2.66. vil den godt kunne klare 2 stk gtx 570?