Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 17:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Anti-reklameprogram

Hej Eksperten.

Jeg står og mangler et anti-reklameprogram. Hvad kan i anbefale og hvorfor? :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. april 2012 - 18:35 #1
Er ikke helt klar over hvad du mener

men hvis det er til at stoppe for mange reklamer på hjemmesider så er Adblock plus her
http://adblockplus.org/en/
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2012 - 18:43 #2
med IE (du har oprettet spg der), så er:
It appears that your browser is not supported by Adblock Plus
men for alle os andre, så virker det 100%.
Jeg anbefaler derfor chrome eller firefox - fx kan de adblock...
Avatar billede Blueeyez Mester
18. april 2012 - 19:02 #3
Kan anbefale følgende udvidelser til chrome: (På dette område)

Adblock -> https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
Flashblock -> https://chrome.google.com/webstore/detail/gofhjkjmkpinhpoiabjplobcaignabnl
Better pop-up blocker -> https://chrome.google.com/webstore/detail/nmpeeekfhbmikbdhlpjbfmnpgcbeggic

Nogle reklamer foregår i flash så den snupper dem, derefter kan du højreklik på websitet og bruge adblock til og fjerne reklamen :)
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 19:16 #4
Jeg skal helst bryge et program til Internet Explorer.. det jeg mener er at program der gør så der ikke kommer relamer når jeg ser livestreams.. jeg ser rigtig meget livestream fra en hjemme side der hedder own3D.tv. der kommer næsten altid 2-4 tv reklamer i træk på 15-40sec er så træt af det. midt i en godt kamp eller sådan noget kommer der altid reklamer. så søger et program der kan stoppe dem til Internet Explorer.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2012 - 19:31 #5
Til Internet Eksplorer er det min erfaring at adblock Pro (betalingsprogram) og simple- adblock fungere godt.

http://www.adblockpro.com/

http://simple-adblock.com/
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 20:05 #6
andre muligheder eller forslag?

lige pt syndes jeg det simple-adblock virker rimlig godt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2012 - 20:10 #7
i #4 er du inde på noget andet, det det vi har svaret på.
Vi har prøvet at undgå reklamer på diverse sites (fx denne) - men ikke specielt på streamede udsendelser.
Jeg kender ikke selv til ting, der kan springe 10-15 sekunder frem i tiden og hoppe på linket derefter...
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 20:19 #8
self kan et program ikke skringe 10-15sec fram i tiden. men skal bruge et der stopper reklamen lige når den begynder
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 20:19 #9
men syndes det program samsonjens linkede til virker på det :)
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
18. april 2012 - 20:28 #10
samsonjens smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2012 - 12:25 #11
Ellers tak. Glad for at kunne hjælpe, :-)

Jeg er stået af den poinjagt, og tror E. ville klare sig bedre uden. Du smider bare selv et.
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
12. maj 2012 - 23:15 #12
okay