Avatar billede Schjelde Nybegynder
17. april 2012 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ubuntu Wubi 11.10

Hej.

Jeg vil meget gerne have Ubuntu på min computer, kørende sammen med Windows. Derfor ville jeg hente wubi udgaven. - Så jeg har dem begge.
Problemet er jeg har Intel HD Graphics grafikkort, hvor der er problemer med det trådlåse netværk. - Ikke med kabel.

Jeg vil meget gerne have det ned på computeren, så er der nogen tænkelig måde hvor på jeg kan få det trådløse til at virke? - jeg har undersøgt på forummet, men kunne ikke finde nogle løsninger.

MVH
Casper
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2012 - 20:50 #1
hvis du henter virtualbox til windows, så kan du lave en lille virtuel maskine på fx 20-30gb harddisk (dynamisk allokeret). Der kan du installere ubuntu. Den tror så, at den har et standard lan-kabel, og kan let komme på nettet - og du kan køre den i fuldskærm eller samtidig/oveni windowsm, så du har win og ubuntu-programmer kørende på en gang.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2012 - 21:10 #2
#0 Vil råde dig til og vente til Ubuntu 12.04 udkommer om 10 dages tid i stabil version :)

Dernæst så er en bedre løsning efter min mening at du formatere hele din maskine helt forfra og smdier ubuntu og windows på hver sine paritioenr (Dual boot) du kan os som #1 skriver køre virtuelt med virtual box, men det kræver cpu og ram, du skal tænke på pcen kører 2 systemer på samme tid :)
Avatar billede Schjelde Nybegynder
03. november 2013 - 12:17 #3
svar